Hej
Første tråd herfra - helt ny bruger. Håber jeg opretter den rigtigt, og ellers er jeg sikker på, at der hurtigt gives konstruktiv feedback ;)
Mit spørgsmål er, om man kan lave spots og lampeudtag i samlingerne mellem Troldtektplader?
Jeg skal sætte Troldtektplader op i et rum, hvor der er forberedt til spots og lampeudtag. Placeringerne på de forberedte huller gør, at jeg kommer til at få spots og lampeudtag nogle steder, hvor Troldtektpladerne støder sammen.
Er det ok? Jeg er lidt i tvivl om det ser fint nok ud - eller om det er totalt no-go. Nogle erfaringer?
Dbh Alexander