Mit fem år gamle blandingsbatteri i sommerhusets badeværelse drypper. Tænker det kan være en pakning eller en frost skade. Jeg har åbnet det op, skyllet det for kalk og snavs men det drypper stadig jeg montere det igen.
Pakningen ser fin ud og jeg kan ikke se nogle frost skader. Jeg har ikke Niven erfaring aå måske jeg bare ikke kan se det?
Nogen der har er forslag ril hvad jeg skal gøre?
Vh
Michael