Gulstenshus fra 60'erne som vi er flyttet ind i forrige efterår.
Rundt omkring på hus og garage er der nogle huller i fugen - fra murbier eller fx hvor nu fjernede olierør fra tidl. olietank har gået gennem. Det er tid til at det skal fixes :)
1)
Ville jo være pænest om jeg kunne mikse noget fuge der lignede lidt, så jeg ville gerne have cirka samme struktur. Der er 5000 forskellige produkter på markedet. Hvad skal jeg have fat på for at ramme noget derhenad? Vil helst undgå at lave et rep som fx det der er markeret med rød på det ene foto.
2)
2 steder på garagen mangler der mursten. Jeg har ekstra mursten liggende og ville egentlig gerne lukke det af. Tidl. ejer har for længe siden isoleret garagen indvendig og sat pladevæg op. Er der behov for denne direkte udluftning af isoleringen? Aner ikke om murstenene altid har manglet eller om de er pillet ud ifm. isoleringen - det er i hvertfald en meget stor invitation til bier og hvepse...
Hr. Mogensen... Forsøger at lave det korrekt første gang!