Har netop fået opsat en ladeboks i mit sommerhus. Boksen sidder på ydersiden af den væg hvor elskabet sidder. Der er blevet trukket et kabel ca. 1 meter ned fra skabet hvor det er blevet clipset fint på og det er så blevet boret direkte ud i ladeboksen gennem træ væggen UDEN at det er ført i et rør gennem væggen? Er det ikke forkert?
Bør kablet ikke føres i et rør når det er gennem en væg? Håber en kyndig vil give er råd.
Tak.