Hvordan åbnes brønddækslet?

Nogen der ved hvordan man får åbnet denne støbejernsdæksel oven på en samlerbrønd, Hvilket speciel værktøj (tang/nøgle) skal der til? Bemærk der står skrevet lås ved hullerne i hver side.  
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det viste låg kan sidde rigtig godt fast. så overvej værktøet i linket, eller bedre få fosyningen til at komme forbi og løft dækslet af. Når det skal på igen, lægger du dækslet på plads og hopper et par gange oven på det, så det bliver låst. Der er en gummipakning mellem låg og karm.

Universal dækselløfter​​​

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis