Hej alle sammen, er der nogen herinde, som har erfaringer med gulvvarme under fyrrestræsplankegulv?
Jeg har været i gang med renoveringen af førstesalen i lang tid, og er nu kommet til gulvet.
Jeg ved det :), jeg burde have revet alt det gamle plankegulv op og lagt gulvspånlade i stedet for, da det ikke bevæger sig så meget, men det har jeg altså ikke gjort.
Jeg er klar over at plankegulv bevæger sig en hel del, i for hold til fugt og varme.
Min plan har hele tiden været at lægge forskallingsbrædder oven på det gamle gulv, derefter varmefordelingsplader/rør og sidst gulvpap, inden det nye plankegulv så skulle ovenpå.
Men jeg er simpelthen blevet i tvivl om, om det er et fuldstændig håbløst projekt.
Her er der billeder af 2 værelser, som det blandt andet drejer sig om.
Håber der er nogen af der, som har nogle brugbare input. God dag.