Hej - jeg har overtaget et hus med nedsænket badekar. Jeg har en mistanke om skimmel under badekarret, da det lugter meget jordslået fra kanten af badekarret.
Jeg vil gerne have det op for at kigge under. Og det skal kunne sættes i igen. Hvordan gør jeg det?
Tak