Hej folkens,
Jeg er ved at renovere stuen og har i den forbindelse hugget et stykke betongulv på omkring 25cm x 100cm op og fyldt ny beton i.
Mit spørgsmål går på hvornår kan jeg nivellere gulvet med flydespartel? Er det okay bare at nivellere oven på den våde/fugtige beton efter et par dage og så ellers lade det tørre sammen over et par uger inden arbejdet fortsættes? Vil betonen stadig kunne tørre hvis der er flydespartel på toppen?
Jeg sætter stor pris på jeres input! Tak!