Hej alle sammen.
Jeg har en gammel krybekælder som jeg vil efterisolere med flamingo og beton.
Der er desværre lidt forskel på højde til færdigt gulv. Det laveste sted er der plads til 44 cm og det højeste sted er der plads til 49 cm.
Hvad vil i gøre?
Ligge 32 cm flamingo ud og så beton for resten? Så der hvor der er mest plads kommer der 17 cm beton og der hvor der er mindst plads kommer der 12 cm beton.
Hvad tænker i om det?