Hej,
Har et ældre skur. Beklædningen er ståltrapez, på facade såvel som tag.
Om 3-5 år river jeg ned det og bygget noget nyt.
Midlertidigt skal det dog bruges til noget opbevaring, som kræver det holdes frostfrit (… så der påregnes en lille varmekilde).
Spørgsmålet er om det er tiden og pengene værd at pille det fra hinanden og sætte vindspærre, og også slutte af med dampspærre?
Eller om jeg med den begrænsede levetid in mente, bare skal stoppe noget isolering i indenfra og sluttes af med OSB?
Tanken er 100 mm. hele vejen rundt; gulv, vægge og tag.