Hvad gør den dim her REJ 7 21-07-2023 11:04 Hvad gør den røde dims der sider på sikringen, det er en 16 a Hvad gør den røde dims der sider på sikringen, det... Vis hele indlægget 12 svar « ‹ 1 2 Følg tråden Der er 10 indlæg før dette. Annonce Annonce Annonce
S. Fabrin 19667 4400 22-07-2023 07:11 Du mener, at dr ikke er spænding på bunden af gruppeafbrydere med Neozedsikringer, når gruppen er afbrudt?Du har da ret i, at man godt kan få pasringen på plads ved at bruge en sikring omvendt, men jeg plejer nu at bruge den plastiktang, der er beregnet til det. Jeg er overfølsom over for stød. fase
ev elmand 30552 7480 22-07-2023 08:51 Netop i den type gruppeafbryder som pasringer passer på, sidder afbryder intern FØR sikringer. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)