Jeg har ladet mig fortælle, at efter at have sat glasfilt op, så skal man male med en ‘billig’/mindre dyr hvid maling for at lukke filten af. Derefter skal der males to gange med slutmalingen af god kvalitet.
Hvilken ‘billig’ maling ville I kaste jer over? Det må jo ikke være helt ‘skørt’ i bunden, men jeg ser heller ingen grund til at kaste de store penge efter hvid ‘grundmaling’ hvis man kan sige det sådan.
På forhånd tak for jeres svar.