Hvilken glasfilt?

Jeg skal til at filse nogle gipsvægge, og jeg blev lidt overrasket over prisen på glasfilt.
De billige forgrundede koster 300 per 25 meter.
De fleste er ca 130 gram.

Jeg har kigget på dem i Røverkøb, til 300

Dana (ukendt gram) til 235
https://www.10-4.dk/varer/maling/indendors-maling/vaev-og-klaeb/dana-glasfilt-1-sort-5752113?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner

Eller Jem & Fix's luxi:til 229
https://www.jemogfix.dk/grundet-glasfilt-25-meter-luxi/6142/9024927/


1)
Men hvor gode/dårlige er de?
Skyder man sig selv i foden ved at købe for billigt?


2)
Hvilken vævklæber ville I anefale?
Jeg har hørt at dem fra HN og JF er stygge og ikke holder.


3)
Hvad med mikropigmentering?
Er det nødvendigt eller ligemget?

Tak! :)





0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også