Jeg skal til at filse nogle gipsvægge, og jeg blev lidt overrasket over prisen på glasfilt.
De billige forgrundede koster 300 per 25 meter.
De fleste er ca 130 gram.
Jeg har kigget på dem i Røverkøb, til 300
Dana (ukendt gram) til 235
https://www.10-4.dk/varer/maling/indendors-maling/vaev-og-klaeb/dana-glasfilt-1-sort-5752113?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunnerEller Jem & Fix's luxi:til 229
https://www.jemogfix.dk/grundet-glasfilt-25-meter-luxi/6142/9024927/1)
Men hvor gode/dårlige er de?
Skyder man sig selv i foden ved at købe for billigt?
2)
Hvilken vævklæber ville I anefale?
Jeg har hørt at dem fra HN og JF er stygge og ikke holder.
3)
Hvad med mikropigmentering?
Er det nødvendigt eller ligemget?
Tak! :)