Hej allesammen,
Jeg er den lykkelige ejer af en garage fra 2011, som trænger til at blive piftet lidt op. Jeg har et spørgsmål, som jeg håber én eller flere kan hjælpe med.
Sagen er den, at som I kan se på billederne, så er der et "gap" mellem betongulvet og væggen, hvor jeg gerne vil fylde det ud. Der ligger i kanten flamingoisolering, hvor betongulvet ikke dækker.
Hvad vil I anbefale at bruge fylde hullerne med inden jeg smider en liste på?
Pft,
Jacob