Dampspærre maks overlæg?

Hej alle.

Jeg skal sætte dampspærre op og har læst mig til at minimum overlæg skal være 15 cm.

Hvis dampspærren sidder på spærene vil overlægget blive omkring 1 meter. Er det for meget?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er ikke nogen maksgrænse når lagene sidder tæt sammen, men 1m overlæg er godt nok meget spild.
Hvorfor ikke købe noget folie hvor bredden passer bedre?

Selvbygger med stort S. 
Tænker også der måske opstår en “lomme” der kan ophobe sig fugt.

Jeg har fundet noget nu der passer bedre i længden så jeg undgår så meget spild.🙂
Dalle.J skrev den 20-07-2023 11:23:42

Tænker også der måske opstår en “lomme” der kan ophobe sig fugt.

Jeg har fundet noget nu der passer bedre i længden så jeg undgår så meget spild.🙂

 Samlingen er tapet sammen, så der kan ikke komme fugt derind.


Selvbygger med stort S. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis