Dampspærre maks overlæg? Dalle.J 12 20-07-2023 09:56 Hej alle.Jeg skal sætte dampspærre op og har læst mig til at minimum overlæg skal være 15 cm.Hvis dampspærren sidder på spærene vil overlægget blive omkring 1 meter. Er det for meget? 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Superdiy 2524 4200 20-07-2023 10:24 Der er ikke nogen maksgrænse når lagene sidder tæt sammen, men 1m overlæg er godt nok meget spild.Hvorfor ikke købe noget folie hvor bredden passer bedre? Selvbygger med stort S.
Dalle.J Trådstarter 12 20-07-2023 11:23 Tænker også der måske opstår en “lomme” der kan ophobe sig fugt.Jeg har fundet noget nu der passer bedre i længden så jeg undgår så meget spild.🙂
Superdiy 2524 4200 20-07-2023 11:38 Dalle.J skrev den 20-07-2023 11:23:42Tænker også der måske opstår en “lomme” der kan ophobe sig fugt.Jeg har fundet noget nu der passer bedre i længden så jeg undgår så meget spild.🙂 Samlingen er tapet sammen, så der kan ikke komme fugt derind. Selvbygger med stort S.