Jeg har et ældre væghængt toilet med Geberit cisterne og enkeltskyl. Det har virket upåklageligt i mange år, og cisternen tømmes også fuldstændigt, men det bliver gradvist vanskeligere at aktivere udskylningen, dvs. det bliver sværere at presse trykknappen i bund. Hvad er mon problemet?