Epoxy på fliser

HejI
I mit værksted har jeg 7cm beton kørefliser, men jeg synes det træls med oliepletterne, så jeg har overvejet at få lagt epoxygulv. Kan man få lagt det på fliser, så det bliver ligesom på almindelig betongulv? Tænkte hvis man lagde nok på, så ville det fylde fugerne imellem fliserne op, så gulvet var helt glat. Er det bare en drømmetanke jeg har eller er det faktisk realistisk?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det vil knække når fliserne arbejder forskelligt.
Fliserne er jo ikke bundet sammen med armering, som et betongulv er.

Men du kan jo stadig male de enkelte fliser så de bliver mere vaskbare, du slipper så ikke for fugerne.

Elektronikteknikeren
Så vil det vel nok også bare knække hvis man støber fliserne sammen med beton eller?
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Hvordan vil du støbe dem sammen?
Hvis du støber armeret beton oven på fliserne, vil det holde, men så skal du have mindst 5cm oven på fliserne, så armering er dækket med et par cm. over og under.

Elektronikteknikeren
Ja det blir man vel nødt til hvis det er det ikke skal revne. Ville nemlig bare ha støbt et tyndt lag hen over for at fjerne fugerne, men så revner det højst sandsynligt
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også