Bosch multicutter - hvad er stikkene til? Og kender I en god billig adapter?

Hejsa
Jeg har fået fingrene i en fin multicutter,  og skal til at lege lidt med den.
Der dukker to spørgsmål op:
På undersiden er der en klap, der kan skrues af.. under den er der ligesom 3 ledingsterminaler.. hvad er de mon til?

Andet spørgsmål går på, om nogen af jer er stødt på en god adapter fra ois til starlock plus, der faktisk er til at betale🙂 jeg synes bare det er synd at mine gamle gode blade er til overs🙂

Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Et godt bud er et modul der gør at når maskinen tændes, så tændes den originale bosch støvsuger man bruger som understøtter denne funktion. Precis som fein maskiner også kan
Det var også min tanke, men hos Bosch er det rundt.. det er heller ikke umiddelbart angivet i manualen,  at man kan åbne..🤔

lyhne1 skrev den 18-07-2023 21:29:13

Det var også min tanke, men hos Bosch er det rundt.. det er heller ikke umiddelbart angivet i manualen,  at man kan åbne..🤔

Har du et link til maskinen.

google ois to starlock adapter så kommer der noget frem men ellers her https://www.oslotoolcompany.com/?gad=1&gclid=EAIaIQobChMIzdTezZuagAMVlsPVCh1LuwoWEAAYASAAEgKhifD_BwE
jetdirect skrev den 18-07-2023 22:42:24

lyhne1 skrev den 18-07-2023 21:29:13

Det var også min tanke, men hos Bosch er det rundt.. det er heller ikke umiddelbart angivet i manualen,  at man kan åbne..🤔

Har du et link til maskinen.

Link er her

Annonce
Jeg har en Bosch (blå) skruemaskine med et rundt dæksel, der kan skrues af. Det er til montering af en bluetooth-enhed/antenne, så man kan bruge deres app. I modellen større end min maskine, kan man bruge det til indstilling af f.eks. hvor følsom kickback-funktionen skal være. Ved ikke helt hvad fordelen er ved at have det i en multicutter...

Mvh. AllanE
jeg har kontaktet bosch og de er ved og dyrke spørgsmålet nu, du får svar ligså snart jeg får mail fra dem.

kan du lave et billed af dækslet med det der er under, det vil bosch gerne modtage så skal de nok afklare hvad det er 
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis