Jeg har et værksted hvortil der er trukket et 5 leder 1,5 mm2 (hvorfor der ikke er brugt 2,5mm2 må guderne vide). Der er spænding på alle tre ledere, og de er sikret med 13 amp. På værkstedet slutter kablet i en samledåse, og herfra er den ene fase brugt til et par stikkontakter. Spørgsmålet er om det vil være muligt at montere et trefaset kraftstik på kablet selvom det kun er sikret med 13 amp (ved godt at det så begrænser hvad man kan bruge det til). Jeg kan ikke se at det skulle være et problem at få det lavet, men er der noget jeg har overset ?