Hej.
Jeg er lige flyttet i hus. Alle rum pånær 1 er renoverede med filt etc. af de tidligere ejere.
Jeg skal derfor have renoveret det sidste rum, men aner ikke hvad det nemmeste/smarteste/mest fornuftige er at gøre.
Væggene er bygget op af hønsenet med ca. 2 cm spartel og uden på dette er der 3 lag tabet, der flere steder sidder løst, andre steder meget fast.
Hvad vil den bedste løsning være for at fikse dette?
Tage tapet af og fuldspartle, sætte gipsplader uden på eller noget helt tredje (og nemmere)
Alle råd modtages med kyshånd.