Hej med jer.
I forbindelse med min FDF kreds ønske om at bygge et depotrum der er tæt og tørt, samtidigt med det er økonomisk forsvarligt er ideen om at købe en brugt container og opstille denne på en sold flisebund, beklæde den udvendigt med træ, fx 1 på 2 eller klinkebeklædning på langside og den ende uden låger. På den anden side vil vi lave et åbent uderum da vi også vil lave et saddeltag på containeren, der rækker ca 3 meter ud over og her hviler på en serie stolper med en top bjælke. Altså grundlæggende et ret enkelt byggeri.
Men jeg savner nogle billeder af en lignende "bygning" jeg kan bruge til kommunen da vi jo skal have en bygge tilladelse til det, og her er et par illustrative billeder sikkert ret gode at have.
Nogen der har lignede liggende eller evt kan henvise med links?
På forhåd tak :-)
MVH Njord