Hej
Vi er ved at lave nyt terrændæk med gulvvarme i et 70er hus. Hvordan er det med radon sikring? Findes der nogle krav eller kun anbefalinger når man renovere?
Vi er ikke selv bekymret for radon, men vi bor i et område med høj radon koncentration i undergrunden og vil gerne udføre dette så teknisk korrekt som det er muligt, så det er gjort ved et evt salg senere.
Der skal støbes 10cm beton, dette skulle være spærre nok. Eller hvad ville i gøre i tillæg til dette?
På forhånd tak
Kristian