vi vil gerne gøre et vindue til en bredere dør. Jeg er i tvivl om, hvor overliggeren skal ligge korrekt.
Fornuften er tegl og der ligger en drager over denne. Der er ikke mursten over nuværende vindue. Bagved er der en gasbetonmur. Umiddelbart vil jeg mene, at der kun skal en overligger over gasbetonen og ikke ydermuren. Er det ikke korrekt?
Skal en udvidelse understøttes først før udskæring til bredere overligger - og i så fald er der en guide til det et sted?
Tanken er at finde prisen ved GDS (og kompleksiteten), og derfra vurdere om vi GDS eller finder en håndværker med tid inden 2030… 😅