Udhæng/halvtag

Vi bor i et lille rækkehus og min kone vil gerne have et halvtag over vores terrassedør.
Jeg er ikke håndværker, men vil gerne have at hun er glad - happy wife, happy life😁
Det indhak vores stole står i er 0,96 m dybt, 2,30 m højt og 2,15 m bredt. 
Er der nogen der kan hjælpe mig igang?
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tak for svar Jens.
Vi har fået tilladelse fra boligforeninge. Jeg tænker det gerne må være en meters penge dybt, men vi har ikke alverdens penge at gøre med. Er det ikke billigere at lave det selv?
Hvis jeg nu nøjes med en halv meter i dybde, ville man så kunne undgå at sætte ben på? 
Så skal du gå efter så noget som det første link.
Du kan prøve at søge efter: Baldakiner  
Eller: Udhæng

Find nogle forskellige med de mål du ønsker og lad fruen vælge.
Annonce
Har i overvejet en markise, måske lidt à la denne

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
En markise er faktisk et rigtig godt bud. Den kan komme længere ud uden at have et ben (fordi den kan rulles ind og dermed ikke er udsat for vind, når det blæser). Og samtidig tager den ikke lys om vinteren, hvor I i forvejen må have en ret mørk stue, da døren sidder så langt tilbage. Og de manuelle modeller koster ikke nødvendigvis ret meget i dine mål: https://www.harald-nyborg.dk/sunsha-standard-markise-2-x-15-meter

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også