Vi bor i et lille rækkehus og min kone vil gerne have et halvtag over vores terrassedør.
Jeg er ikke håndværker, men vil gerne have at hun er glad - happy wife, happy life😁
Det indhak vores stole står i er 0,96 m dybt, 2,30 m højt og 2,15 m bredt.
Er der nogen der kan hjælpe mig igang?