Beskytte malet træ?

Hejsa.

Jeg har lige lavet et par hylder til vores bryggers som jeg har malet hvide med den billige hvide maling fra Jem&Fix glans 5, og jeg kan mærke at overfladen måske er lidt sårbar så jeg tænke om man kan give det noget lak eller sådan noget får at det ikke går helt i stykker når vi stiller sko og tasker på hylderne?

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis der er brugt almindelig vægmaling bliver det hurtigt slidt.

Du kan prøve at give det gulvlak ovenpå, men det havde været et bedre udgangspunkt med en mere egnet maling.

Ud med hylderne, slib dem, giv dem hvis spraymaling, efterfulgt af flere lag mat klarlak, også på spraydåse.

Elektronikteknikeren
Gregeren skrev den 16-07-2023 14:05:36

Hvis der er brugt almindelig vægmaling bliver det hurtigt slidt.

Du kan prøve at give det gulvlak ovenpå, men det havde været et bedre udgangspunkt med en mere egnet maling.

Ud med hylderne, slib dem, giv dem hvis spraymaling, efterfulgt af flere lag mat klarlak, også på spraydåse.

Så må det blive når de er slidt ned :-D Jeg har nemlig lige slebet dem og malet dem så gider ikke igen, men så ved jeg da i det mindste hvordan ;-) 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også