Hej alle søger lidt hjælp og gode råd.
Står og skal ha skiftet et underskab med håndvask pga vandskade men er helt blank på området så mit spørgsmål er om hvis man køber et nyt skab kan man s0 beholde armaturert fra den skadede eller skal der også købet nyt af dette?