I hjørnet af mit hus (fra langside til gavl) er der opstået en revne ca. 70 cm fra langside og helt ud til gavl. Jeg har en formodning om det er fordi mit hus er bygget på lerjord, og tørken er årsagen. Da huset er facadeisoleret kan jeg ikke se noget ude fra. Huset er bygget i 1959, og fik høj rejsning i 2010. 1. sal er ikke udnyttet endnu, så på et senere tidspunkt kommer der yderligere belastning, når 1. sal er indrettet. Er det noget jeg skal bekymre mig om, og skal jeg foretage mig noget i den forbindelse? Hus har altid haft en sætningsskade i fundamentet, der hvor der kælderen slutter (der er ikke kælder under hele huset)