Svamp i jord Unranked 199 8000 15-07-2023 20:07 Hej LDS'ere,Er der nogen, der har oplevet at der er kommet svamp i jorden inden for? Og hvilken type svamp er det? Se billeder. Vi skal ikke hjemad, vi skal fremad 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Big Bam Boo 659 5450 20-07-2023 07:10 Det ligner den samme skimmelsvamp man ser i kloakker pga rotteurin.Jeg ville nok desinficere med rodalon og lufte godt ud. Bare kald mig BBB
Unranked Trådstarter 199 8000 20-07-2023 18:57 Altså, det er muligt at en hund har pisset der. Der er luftet ud og jorden er fjernet. :-) Vi skal ikke hjemad, vi skal fremad