Hej,
Huset er bygget med skelet lavet af 45x70 mm reglar og klinkbeklædning, men jeg er i tvivl om hvordan jeg bedst monterer vinduerne, med sålbænk underneden, ift tætning mod beklædningen som jo er ret åben i siderne fordi klinken bliver sådan et "juletræ" med trekantede åbninger.
Skulle man flytte vinduet så langt frem at det flugter med ydersiden af klinkbrædderne og så evt lægge en akrylfuge mellem vindue og dem?
Eller bør man i stedet rykke vinduet tilbage (indad) i skelettet og så blot fastskrue et bræt ind mod vinduesrammen og ud til yderside klink, og evt ligeledes fuge?
Eller er der en meget bedre måde? Kan ikke helt gennemskue det