Lugtgener fra Unidrain - kun ved IFYLDNING af vand....

Til LDS-folket

Vores "nye" Unidrain (i hus fra  2016) lugter af kloak - i 5-10 sekunder - efter at man har tændt for 
vandet i bruseren. Vi er ikke sikre på, om det har lugtet fra starten, men hvis det har, var lugten langt 
mindre fremtrædende end nu....

Og tilsyneladende har vi glemt at nævne det til 5-års-gennemgangen, hvilket naturligvis er torske-
dumt  :o(

Vandlåsen løber aldrig tør - dét ER checket.

Unidrain bliver renset omkring hver 3-4 måned. Bruseslange og -hoved er forsøgt udskiftet 
og selve vandlåsen er intakt - såvel plast-skålen som gummipakningen omkring plast-skålen - intet hjælper tilsyneladende....

Det lugter KUN ved ifyldning og kun i 5-10 sekunder - så forsvinder lugten igen.

Nogle, der kender til problemet og har idéer til, hvad vi kan gøre for at afhjælpe problemet?

Bh Jesper

Procrastinators unite .... tomorrow....!
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
der mangler sikkert en udluftning på strengen 
Det vil også være min teori.
Prøv evt. at lave en midlertidig udluftning i nærheden, f.eks. ved at afmontere vandlåsen fra nærmeste håndvask, således at der er frit åbent til kloak. Prøv så om der stadig kommer dårlig lugt op ved Unidrain.

Elektronikteknikeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis