Til LDS-folket
Vores "nye" Unidrain (i hus fra 2016) lugter af kloak - i 5-10 sekunder - efter at man har tændt for
vandet i bruseren. Vi er ikke sikre på, om det har lugtet fra starten, men hvis det har, var lugten langt
mindre fremtrædende end nu....
Og tilsyneladende har vi glemt at nævne det til 5-års-gennemgangen, hvilket naturligvis er torske-
dumt :o(
Vandlåsen løber aldrig tør - dét ER checket.
Unidrain bliver renset omkring hver 3-4 måned. Bruseslange og -hoved er forsøgt udskiftet
og selve vandlåsen er intakt - såvel plast-skålen som gummipakningen omkring plast-skålen - intet hjælper tilsyneladende....
Det lugter KUN ved ifyldning og kun i 5-10 sekunder - så forsvinder lugten igen.
Nogle, der kender til problemet og har idéer til, hvad vi kan gøre for at afhjælpe problemet?
Bh Jesper
Procrastinators unite .... tomorrow....!