Jeg står og skal have afmonteret min radiator, da jeg skal have vandskuret bagved, men jeg ved ikke hvordan jeg skal afmontere dem.
Vi har fjernvarme, og der er 2 termostater på dem, hvordan skal jeg gøre det, så det bliver gjort rigtig, i forhold til vandet der er der i, og få det lukket af.
Håber i kan hjælpe