Hej.
Jeg skal igang med at lave facadeisolering med EPS på et 1 1/2 plans hus.
Mit spørgsmål er om der behøves at være forbandt i husets hjørner? Der skal jo en kantskinde på der skal forhindre revnedannelse. ?
Og jeg har et stykkesokkel der stikker lidt ind under facaden ca. 4 cm. Må jeg jeg lime en strimmel EPS på der får fladen ud plant med væggen, og så lade facadeisoleringen gå ned over det stykke? :-)