Kantisolering under port

Hej alle

Jeg er kommet til det punkt i projektet, hvor jeg skal have støbt opkørslen fra de kommende fliser udenfor til værkstedsgulvet indenfor. Altså en 13 graders trekant, der er isoleret fra resten af betongulvet for at undgå kundebroer og fugt.

Dog er jeg lidt i tvivl om selve designet.. Er det for stejlt (8-9cm. henover 24cm.? og hvor kan kantisoleringen sidde (lige under porten med en gummifuge i gulvniveau)

Vedlagt er et link til hvad jeg har forestillet mig ;-)

På forhånd tak for svar!

https://app.sketchup.com/share/tc/europe/K_36hLPViD0?stoken=aNJGlNw9Aj3wAEkYMdV4PYvrnDQHdwWUG6azBWliQW3ONeuyspTc3Kp5ePIvA4Xo&source=web
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis