Hej alle
Jeg er kommet til det punkt i projektet, hvor jeg skal have støbt opkørslen fra de kommende fliser udenfor til værkstedsgulvet indenfor. Altså en 13 graders trekant, der er isoleret fra resten af betongulvet for at undgå kundebroer og fugt.
Dog er jeg lidt i tvivl om selve designet.. Er det for stejlt (8-9cm. henover 24cm.? og hvor kan kantisoleringen sidde (lige under porten med en gummifuge i gulvniveau)
Vedlagt er et link til hvad jeg har forestillet mig ;-)
På forhånd tak for svar!
https://app.sketchup.com/share/tc/europe/K_36hLPViD0?stoken=aNJGlNw9Aj3wAEkYMdV4PYvrnDQHdwWUG6azBWliQW3ONeuyspTc3Kp5ePIvA4Xo&source=web