Kære LDS'ere 😊
Er ved at renovere kælderen, der er tør og behagelig, efter behørig dræning og isolering og etablering af gulvvarme..
Vil nu montere SkamoWall Basic Board Isoleringsplade 2,5x61x100CM på ydervæggene.
Nogen af Jer, der har erfaring med at klæbe plader op med gipspuds..? Rotband..? Klatter eller tandspartel..?
Jeg kunne selvfølgelig også bare gøre som producenten anbefaler, at bruge deres (noget dyrere) opklæbningsmørtel, men det er ikke nær så sjovt..
Hvis alle vores sydlandske fæller bruger gipspuds/mørtel, hvorfor gør vi så egentlig ikke mere i det..?🤔
God dag til Jer alle derude