Hej alle sammen
Jeg har brug for lidt hjælp om hvad jeg skal gøre.
Jeg har fået ny lakeret mit gulv. Jeg syntes selv jeg har været forsigtig, men gulvet siger desværre noget andet.
Jeg har haft støvsuger på et underlag (se billede) mens jeg har støvsuget. Der er kommet nogle striber på gulvet som skinner, man kan kun se det fra siden af og hvis lyset falder på dem. Jeg har mærket men der er ikke kommet ridser, eller tryk mærker.
Jeg har vedhæftet nogle billeder af det..håber at i kan svare mig på om det kan fjernes, eller om det er en slibning af gulvet igen🙈
På forhånd tak for jeres svar🙏