Hej.
Vi har fået lavet et etagedæk i limtræ af et tømrerfirma.
Vi har fået monteret 25 mm gulvspånplader med spor ovenpå. De er både limet og skruet fast til limtræet.
Når jeg går på midten og tramper, så vibrere etagedækket ?
Planen er der skal en 13 mm knauf gulvgips ovenpå.
Vil den tage noget af de vibrationer der kommer når man tramper?