Hej
Jeg planlægger at hænge en boksepude på godt 45 kg op i loftet nede i kælderen. Men vil gerne have lidt sparing til, hvordan den hænger stabilt og sikkert.
Huset er en muremester fra 1952. Nede i kælderen er der pudsloft, forskalling og så et bjælker. Jeg tænker, at jeg skal have fundet en bjælke, hvor jeg kan montere et ophængsbeslag, som kan fordele vægten lidt. Det kunne f.eks. være sådan et beslag a la billedet.
Hvad tænker I - lyder det fornuftigt og vil det kunne holde. Og ikke mindst, kan bjælken holde? Alternativt er et vægophæng.
VH