Denne knap i gammelt køleskab?

Kan simpelthen ikke finde ud af hvad denne knap i mit køleskab gør, det er et gammelt Electrolux.

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den har jeg aldrig set, men symbolet tyder på noget varmelegeme. Hvis det er tilfældet så kan det være noget afrimning. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
ev elmand skrev den 10-07-2023 22:42:55

Den har jeg aldrig set, men symbolet tyder på noget varmelegeme. Hvis det er tilfældet så kan det være noget afrimning. 

 Jeg håber nemlig også at det er afrimning. Kan slet ikke finde noget om det nogle steder, kan være man bare skulle tænde for den og se hvad der sker.

Jo, men hvis du tog et billede af type-etiketten, så kunne vi både se model og serienummer, og måske årgang. Så er det meget lettere at hjælpe.
Er det en knap, og ikke bare en indikatorlampe?

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis