Denne knap i gammelt køleskab? marcusrv 8 2750 10-07-2023 19:57 Kan simpelthen ikke finde ud af hvad denne knap i mit køleskab gør, det er et gammelt Electrolux. 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
ev elmand 30539 7480 10-07-2023 22:42 Den har jeg aldrig set, men symbolet tyder på noget varmelegeme. Hvis det er tilfældet så kan det være noget afrimning. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
marcusrv Trådstarter 8 2750 10-07-2023 22:58 ev elmand skrev den 10-07-2023 22:42:55Den har jeg aldrig set, men symbolet tyder på noget varmelegeme. Hvis det er tilfældet så kan det være noget afrimning. Jeg håber nemlig også at det er afrimning. Kan slet ikke finde noget om det nogle steder, kan være man bare skulle tænde for den og se hvad der sker.
JohnLarsen 2857 3500 11-07-2023 00:07 Jo, men hvis du tog et billede af type-etiketten, så kunne vi både se model og serienummer, og måske årgang. Så er det meget lettere at hjælpe.Er det en knap, og ikke bare en indikatorlampe? Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍