Jeg er netop gået igang med at rive en indvendig væg ned. Jeg kan dog være lidt i tvivl om den er stabiliserende.
Jeg skal lave et dørhul, ved den blå markering, på billede.
Der er gamle spær, fra 1902, de går i samme retning, som væggen
Er væggen bærende, stabiliserende eller afstivende ?
Er det "bare" at banke stenene ud og indmure overliggeren, og resten af hullet bagefter ?
"mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"