Hejsa,
Vi har købt dette hus og vil i den forbindelse gerne lave et stort køkken-alrum.
Men der er gitterspær og nogle siger at der så ikke er nogle vægge der er bærende og andre siger at der kan være bærende vægge. Er det noget som I kan se ud fra disse tegninger.
(Huset er fra 1974)
I tværsnittet er det venstre side af huset vi ønsker at fjerne vægge.
Der ligner det at der ligger en bjælke ovenpå midten af de spær. Er det så fordi at den er bærende eller ikke?
De to vægge der er markeret med rød dem ønsker vi fjernet.
Det er meget 50/50 af hvem jeg har spurgt der mener at det er bærende eller ikke.
Jeg håber at I kan hjælpe,