Hej forum,
Jeg har udskiftet afbrydere til nyere modeller i hele vores hus.
LK materiellet er alt sammen Softline 63 og er indkøbt både via. DBA og hjemmesider, så de varierer i produktionsår.
Ifølge LK, burde rammer, afbrydere samt stikkontakter passe sammen, men mange af dem sidder simpelthen af helvedes til. Flere af dem lyder og føles hule når man trykker på dem, og gaber enten foroven eller -neden, trods jeg har trykket dem godt på plads, og de ser helt intakte ud.
Er der noget jeg har misforstået?
Mvh. Jacob