Jeg har en del taglægter (5-10) og et spær, som har set bedre dage. Mit tag har nok en 10-15 år tilbage. Måske 20, om alt går vel. Derfor vil jeg gerne renovere de taglægter, som ser ud til at være i udu, se billederne.
Er det helt dumt eller en god ide? Forestiller mig at lave udvekslinger på siderne af dem, der har set bedre dage.