Hej med jer.
Vi har disse to “vandhaner” til vores vandmåler, som vi kan åbne og lukke vandet på. Den ene er virkelig stram, før den kan lukkes, og “vandhanen” har fået en del hakker efterhånden, fordi den skal strammes så meget - er det normalt? Vi er bekymret for at vi på et tidspunkt kommer til at knække den af, når vi strammer den - i så fald, hvad vil der ske? Vil vandet bare fosse ud?
Hej med jer. Vi har disse to “vandhaner” til...
Vis hele indlægget