Kære LDSere
Vi har en 8 år gammel AEG tørretumpler, som er begyndt at være lang tid om at tørre tøjet (4 timer eller mere).
Jeg har ikke noget imod at forsøge at lave den (skiftede motor og rem selv for 4 år siden).
For at løse problemet, har jeg haft den adskilt i atomer og gengjort alle dele inklusive grundig rengøring af varmepumpens varmeveksler.
Desværre er den stadig lang tid om at tørre tøjet.
Kan mærke den varmer, men kan den have svært ved at varme og køle, måske pga alderen på varmepumpe systemet?
Ideer modtages gerne.
Mvh