Jeg skal lægge 600x600x9 klinker hjemme ca 65m2.
Der er gulvvarme og brændeovn hvor den skal lægges så der må være noget elastik.
Vil 2 mm fugebredde være OK?
Hvilken fliseklæb er bedst til prisen?
Lip multi fliseklæb i blå poser eller Alfix Profix /FlexFix? Lip er noget billigere