Jeg har en 2 år gammel trixtank/septitank hvor pumpen fea den slår hpfi relæet .
Det er som om at pumpen køre hele tiden selvom tanken er næsten tom og efter et par minutter slår relæet fra inde i huset. Man kan ikke tænde hpfi uden at det slår fra med det samme medmindre man venter nogle timer, og så gør den det samme igen.
Jeg går ikke ud fra at det er noget jeg selv kan fikse og jeg er i tvivl om det er en elektriker, vvs eller noget helt andet jeg skal have ud og kigge på det?