For varmt vand i bruseren....!!!
Jeg har lige monteret nyt armatur i bruseren (blandingsbatteri, fast bruser og håndbruser).
Vandet er generelt for varmt. Når jeg sætter temperaturregulering på det koldeste, er vandet for varmt, og når jeg sætter den på det varmeste, er det MEGET for varmt.
Jeg har prøvet at afmontere blandingsbatteri igen, og der kommer fint nok henholdsvis varmt og koldt vand ud af rørene i væggen. Trykket på det kolde vand er højere end trykket på det varme vand. (Så ikke noget med at blandingsbatteriet får for lidt koldt vand).
Jeg har prøvet at afmontere de "trykventiler" der sidder i s-tilslutningerne/forskruningerne der fulgte med armaturet. Samme resultat - for varmt vand i bruseren.
Jeg har prøvet at få ombyttet blandingsbatteriet i forretningen, da jeg troede der måske var en fejl i dette. Samme resultat.
Jeg kan ikke se at jeg kan justere "temperaturen" andre steder end på det ene "drejehåndtag" (et til venstre til åben/lukket og et til højre til temperaturvalg).
Er der nogle kyndige der kan hjælpe mig til at få koldere vand?