Kære alle kyndige folk
Jeg har et rum på ca 35 m2, hvor jeg skal støbe et velisoleret terrændæk og lave køkken og spisestue. Mit spørgsmål drejer sig om gulvet. Vi vil lægge et plankegulv a 22 mm massive fyrretræsplanker, men: Kan vi mon lægge gulvet ovenpå spånplader, der er 26 mm tykke og uden fer/not? (vi støber på fugtspærre, så det kommer til at være helt tørt.)
Hvis det er en god idé, 1) kan vi så skrue plankerne direkte i pladerne, og 2) skal pladerne "bare" limes sammen, når de mødes?
Jeg vil så gerne slippe for strøer, og spånpladerne har jeg liggende, så derfor tanken.
På forhånd tak for hjælpen!