Hejsa.
Det lækkede væske fra et kælderrør, hvorfor der blev sendt en mand ud for at kigge nærmere på det. Han begyndte så at skære i isoleringen med en hobbykniv og hive et godt stykke (30-40 cm. ned), hvorfor det begyndte at støve gevaldigt. Han var ung og havde ikke maske på. Jeg stod ved siden af, og indåndede således også støvet. Jeg er forfærdelig asbestforskrækket, hvilket er grunden til, at jeg opretter denne tråd for at spørge, om der er asbest i dette rør, jeg vedhæfter billeder af. Er der asbest i røret på billedet, er skrækken overdrevet, eller bør jeg være bekymret for mængden af støv, jeg indtog?
Beklager hvis spørgsmålet ikke er slået op det korrekte sted.
Mvh.