Jeg er i gang med at skifte tag på mit hus, og er støt på et problem jeg ikke helt kan finde en løsning på. Der er er lavet en tilbygning, som er blevet bygget forskudt af det eksisterende hus. Tilbygningen er blevet bygget op af den eksisterende væg, og taget lapper ind over hinanden, mit problem er hvad jeg skal gøre i bunden hvor de to tage mødes? hvad vil være det smarteste at gøre for at lede vandet væk. Jeg skal have ståltag
Jeg har vedhæftet nogle billeder der viser hvordan tilbygningen ser ud, der hvor den møder det eksisterende hus